Pierwszym problemem, jaki napotykają organizatorzy w przypadku wdrażania ubezpieczenia od rezygnacji na swój wyjazd jest duża ilość tzw. “papierkowej roboty”. Tutaj z pomogą może przyjść automatyzacja procesu rezerwacji. Dzięki temu zapisy, umowy, płatności, składki TFG i zakup ubezpieczeń odbywają się za pomocą kilku kliknięć myszki. Klient może kupić ubezpieczenie od rezygnacji oraz turystyczne razem z zakupem wycieczki. Cały proces jest wygodny i intuicyjny, a klient na pewno doceni oszczędność czasu i nerwów przy zakupie wakacji w Twojej firmie. Co ważne, Ty jako organizator nie tylko oszczędzasz czas, ale i inwestujesz. Umowa z firmą ubezpieczeniową zintegrowana z Twoim systemem rezerwacji pozwala Ci na pobieranie prowizji od każdego ubezpieczenia kupionego w Twojej firmie.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do lektury artykułu o sprzedaży ubezpieczeń przez system rezerwacji 🙂