
Piksel Facebooka – co to jest?
Piksel Facebooka: co to jest i czy tego potrzebujesz? Jeżeli prowadzisz marketing internetowy w swoim biurze podróży, na pewno spotkałeś się już ze słowem “piksel”.
System Skaleo.pl oferuje nową funkcjonalność – sprzedaż ubezpieczeń. Jaki sens ma kupowanie ubezpieczenia turystycznego przez system rezerwacji? Jakie możliwości daje taka forma zakupu?
Niedawno system Skaleo rozpoczął współpracę z firmą Allianz. Dzięki temu użytkownik, który zapisuje się na wyjazd może również jednym kliknięciem zdecydować się na zakup ubezpieczenia od rezygnacji i turystycznego. Co za tym idzie nie musi spędzać czasu na wyszukiwaniu odpowiedniej polisy. To udogodnienie jest wygodne nie tylko dla klientów, ale również dla organizatora, ponieważ wzbogaca on swoją ofertę. W rezultacie zarabia on także dodatkowo na sprzedaży polisy.
Ubezpieczenie od rezygnacji jest w obecnych czasach priorytetem. Pozwala na bezkosztowe odwołanie wyjazdu w razie zachorowania na koronawirusa. Przy stale zmieniających się zasadach podróżowania za granicę i ciągłym ryzyku otrzymania pozytywnego wyniku testu, zakup ubezpieczenia od rezygnacji wydaje się koniecznością.
Na temat ubezpieczenia turystycznego (w tym także i ubezpieczenia sportowego) nie trzeba się rozpisywać. Każdy podróżujący wie, że niebezpiecznie jest wybrać się na wyjazd bez wykupionej polisy, jeżeli planuje uprawiać sporty wysokiego ryzyka. Kupując wycieczkę przez system klient ma możliwość wyboru dodatkowej polisy. Tak jak w przypadku innych funkcjonalności Skaleo i tutaj biuro może wcześniej zaplanować, jakie ubezpieczenia chce umieścić w ofercie swojego wyjazdu.
Biura turystyczne, które zdecydowały się połączyć sprzedaż wycieczek ze sprzedażą ubezpieczeń od rezygnacji mają także szansę na dodatkowy zarobek. Taką możliwość wprowadził dla swoich klientów również System Skaleo, który od niedawna oferuje możliwość podpisania umowy z firmą Allianz.
Umów się na demo – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i zaprezentujemy jak Skaleo może ułatwić pracę Twojego biura podróży.
Piksel Facebooka: co to jest i czy tego potrzebujesz? Jeżeli prowadzisz marketing internetowy w swoim biurze podróży, na pewno spotkałeś się już ze słowem “piksel”.