Pandemia koronawirusa zrewolucjonizowała rynek turystyczny. Branża przeżyła ogromny kryzys, wiele biur upadło, a podróżowanie po świecie stało się znacznie utrudnione. Niektórzy jednak wykorzystali sytuację na swoją korzyść, ponieważ wbrew pozorom dzięki pandemii powstało także wiele nowych możliwości. Przedstawiamy listę sześciu sposobów na wykorzystanie pandemicznych ograniczeń do rozwoju biura podróży.
Czas pandemii wprowadził nowe trendy w turystyce – coraz więcej ludzi decyduje się na podróże lokalne. Celem podróżujących staje się również zadbanie o swoje zdrowie i kondycję psychiczną po trudnych latach pandemii. Dlatego właśnie wielu z nich decyduje się na urlopy w centrach wellness, SPA lub uzdrowiskach. Nowe trendy to nowe możliwości, które mogą się przyczynić do rozwoju biura podróży w post-pandemicznych warunkach.
Spędzanie więcej czasu w czterech ścianach spowodowało, że coraz więcej klientów decyduje się na aktywności na świeżym powietrzu. Zimowe skitoury czy narty biegowe, letnie wyprawy rowerowe, konne, wspinaczkowe lub żeglarskie – to tylko kilka z przykładów sportów, które cieszą się obecnie rosnącym zainteresowaniem. Jest to więc szansa dla wielu biur podróży, które zajmują się organizacją tego typu aktywnych wyjazdów.