
Trendy w branży turystycznej – jak wprowadzać je do swojej oferty?
Branża turystyczna to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, która ciągle ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb klientów. Właściciele biur podróży muszą być na
Jeżeli prowadzisz marketing internetowy w swoim biurze podróży, na pewno spotkałeś się już ze słowem “piksel”. Gdy jest on już wdrożony na Twojej stronie, przejdź do poprzednich wpisów na naszym blogu :). W sytuacji, w której wciąż jest to dla Ciebie pojęcie abstrakcyjne, zapoznaj się z poniższym wpisem – wyjaśniamy tu czym jest piksel, jak go zainstalować na swojej witrynie i jakie korzyści może Ci przynieść.
Piksel Facebooka (od tego roku nazywany Pikselem Meta) jest krótkim kodem HTML wygenerowanym osobno dla każdego użytkownika. Jest Ci potrzebny, jeżeli prowadzisz działania reklamowe na swoim koncie firmowym, ponieważ umożliwia dotarcie do tych osób, które odwiedziły Twoją stronę. To całkowicie darmowym narzędzie analityczne, pomagające zbierać dane Twoich potencjalnych klientów. Jak widzicie – grzech z niego nie skorzystać 🙂
Żeby zainstalować piksel Facebooka potrzebujesz umieścić kod html w konkretnym miejscu witryny. Jak zdobyć kod? Musisz wejść do swojego menadżera zdarzeń Facebooka (czyli najpierw – musisz posiadać konto firmowe na tym portalu). Następnie wejść w Menadżera Zdarzeń, a stamtąd w kartę “piksele”. Teraz najłatwiejszą opcją jest przekazanie wygenerowanego kodu Twojemu informatykowi. Możesz również spróbować samodzielnie umieścić kod na stronie, w trybie edycji html, dodając go w końcówce sekcji Head. Instalacja piksela jest szybka i prosta, a na efekty nie trzeba czekać długo 🙂
Umów się na demo – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i zaprezentujemy jak Skaleo może ułatwić pracę Twojego biura podróży.
Branża turystyczna to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, która ciągle ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb klientów. Właściciele biur podróży muszą być na