4 najczęstsze wątpliwości przy wdrażaniu systemu do rezerwacji

System rezerwacji - 4 najczęstsze wątpliwości przed wdrożeniem

Jeżeli myślisz o zakupie systemu rezerwacji, na pewno zastanawiałeś się nad wszystkimi “za i przeciw”. Wątpliwości przed zakupem systemu rezerwacji na pewno się pojawią – poniższy tekst odpowie na najczęściej poruszane kwestie, Mamy nadzieje, że pomoże Ci także w podjęciu decyzji.

System rezerwacji - czy w ogóle tego potrzebuje?

Oczywistym jest, że każdy organizator wycieczek musi zadać sobie pytanie, czy taki system jest mu w ogóle potrzebny. Sami również organizujemy wyjazdy i wiemy z czym wiąże się niezautomatyzowanie procesu rezerwacji. Długie godziny spędzone przed komputerem i telefonem, ręczne liczenie składek TFG, wysyłanie przypomnień o płatnościach, podpisywanie umów i ciągłe rozmowy przez telefon… To wszystko może być zautomatyzowane i odbywać się bez Twojego udziału, a nawet poza godzinami pracy, np w weekendy czy o 6 rano, kiedy Ty jeszcze śpisz.

System rezerwacji - czy moi klienci także bedą zadowoleni?

Proces zakupu wycieczki przez system rezerwacji jest udogodnieniem również dla klienta. Tak jak Ty, nie musi on martwić się podpisywaniem i skanowaniem umów, nie musi kopiować numeru konta czy dzwonić do Ciebie żeby spersonalizować swoją rezerwację. Wystarczy, że odnajdzie przycisk “rezerwuj” na danym wyjeździe, wypełni dane swoje oraz osób towarzyszących, a następnie zapłaci przez bramkę płatności. Proces rezerwacji jest szybki, wygodny i intuicyjny. Jest również prosty w obsłudze, co będzie dodatkowym atutem dla osób niezaprzyjaźnionych z komputerami 🙂

Czy system rezerwacji jest drogi?

W systemie Skaleo jest to koszt 59 zł miesięcznie. Do tego pobierana jest prowizja – 1,8% od ceny każdej transakcji. Za taką cenę oszczędzasz swój cenny czas. Dzięki temu możesz go przeznaczyć na rzeczy naprawdę istotne – prowadzenie i rozwój swojego biura podróży.

Czy dam sobie radę z wdrożeniem systemu na mojej stronie?

Proces podłączenia systemu do strony internetowej trwa około dwóch godzin i odbywa się w stałym kontakcie ze specjalistą Skaleo. Również po podłączeniu systemu w razie pojawienia się jakichkolwiek pytań lub wątpliwości support Skaleo jest dostępny pod telefonem. 

Zapraszamy też do działu najczęściej zadawanych pytań – tam rozwiewamy kolejne wątpliwości 🙂

4 najczęstsze wątpliwości przy wdrażaniu systemu do rezerwacji
Przewiń na górę