Kontakt z klientem – jakie możliwości oferuje system rezerwacji?

Kontakt z klientem - jakie możliwości oferuje system rezerwacji?​

Praca biura podróży, które nie zautomatyzowało procesu rezerwacji może być męcząca – głównie przez ciągły kontakt z klientem dotyczący w znacznej mierze biurokracji (umów, terminów przelewów itp.). Czy nie lepiej ten czas przeznaczyć na przyjemną rozmowę o destynacji, która zaintrygowała potencjalnego klienta? Dobry system rezerwacji dla biura podróży zautomatyzuje większą część kontaktu z klientem i zostawi nam przestrzeń na jakościowe rozmowy i sprzedaż. Przykłady tego jak to zrobić wymieniamy poniżej:

Automatyczna wysyłka e-mail

System Skaleo oferuje funkcję automatycznej wysyłki e-mail, która usprawnia kontakt między klientami a organizatorem. Ta popularna i przystępna forma komunikacji sprawdza się podczas wymiany informacji i ważnych plików, umożliwia również jednorazowy kontakt z większą grupą osób.

Automatyczna wysyłka SMS

Wysyłka SMS to znaczne ułatwienie w kwestii organizacji wyjazdu. System współpracuje z bramką SMS, która umożliwia wysyłanie szybkich wiadomości do wybranej grupy osób. Usprawnia to pracę organizatora i pilota, pozwalając na sprawną organizację i wygodne wysyłanie ważniejszych powiadomień do uczestników wyjazdu. Wysyłka może być także zaplanowana w czasie. SMS to również gwarancja odczytania wiadomości, czego nie można zawsze oczekiwać od wiadomości e-mailowych.

Automatyczne potwierdzenia rezerwacji i płatności

Automatyczna zmiana statusów płatności to ogromne udogodnienie, zarówno dla organizatora jak i dla klienta. Razem z “przypominajkami” o płatnościach pozwalają na usprawnienie całego procesu. Klient nie musi się martwić, że zapomni o opłaceniu kolonii dla swojego dziecka. Organizator za to nie musi ciągle przypominać o terminowej zapłacie. Dostępność raportów płatności ma dodatkową zaletę – umożliwia stały wgląd w finanse. Wystarczy tylko raz w miesiącu przesłać je do firmy zajmującej się Twoją księgowością.

Ułatwiony kontakt z klientem

Bez konieczności ciągłego sprawdzania telefonu i odpisywania na maila będziesz mieć więcej czasu i sił na rozwój swojej firmy. Kontakt z klientem jest bardzo ważny, jednak nie jest on niezbędny na wszystkich etapach procesu rezerwacji. System Skaleo zautomatyzuje te procesy, a także pozwoli na ograniczenie czasu i środków włożonych w organizację. Ułatwi to życie zarówno Tobie, jak i klientom.

Kontakt z klientem – jakie możliwości oferuje system rezerwacji?
Przewiń na górę