Kiedy jest najlepszy moment na wdrożenie systemu do rezerwacji?

Kiedy jest najlepszy moment na wdrożenie systemu do rezerwacji?

System rezerwacji można wdrożyć w swojej firmie w dowolnym momencie, są jednak takie pory roku, w których będzie to optymalne i przyniesie największe korzyści. W poniższym artykule postaramy się pokazać Ci, kiedy i dlaczego najlepiej decydować się na zakup systemu. 

Mamy środek lata – zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu w lipcu/sierpniu? Wyobraź sobie taką sytuację: wracasz z jednego wyjazdu, na jutro masz zaplanowany kolejny. W międzyczasie odbierasz telefon z pytaniem o kolejne miejsce i masz tylko chwilę na wysłanie umowy do klienta. Dobry system rezerwacji może zlikwidować ten chaos. Pamiętaj jednak, że potrzebujesz spokojnych dwóch dni, żeby go wdrożyć.

Zakup systemu we wrześniu

Ta opcja jest najlepsza dla wszystkich tych, którzy sprzedają swoje wyjazdy w miesiącach zimowych. Po zakupie systemu i niedługim wdrożeniu będziesz mógł pochwalić się na fanpage’u zautomatyzowaniem rezerwacji w swojej firmie. Osoby decydujące się na podróż z Tobą skorzystają ze zautomatyzowanej sprzedaży, kupując wyjazdy na narty w okresie jesiennym (czyli mniej więcej w okresie wrzesień – listopad). Będą również mogli kupić ubezpieczenie sportowe, a Ty, zamiast martwić się odbieraniem setek telefonów, będziesz spokojnie czekał na sprzedaż wszystkich wyjazdów (nawet poza godzinami pracy!)

Zakup systemu na wiosnę - w marcu lub w kwietniu

Jeżeli Twoi klienci kupują wyjazdy w okresie wiosennym lub przedwakacyjnym, wczesna wiosna będzie idealnym momentem na wdrożenie systemu rezerwacji. Tak jak w przykładzie powyżej, mając gotowy system już w okresie marca lub kwietnia możesz odetchnąć z ulgą i czekać, aż wyjazdy wakacyjne sprzedadzą się same, bez Twojego czynnego udziału.

Kup system, zanim zaczniesz sprzedawać wyjazdy

Jeżeli Twoje biuro sprzedaje wyjazdy przez cały rok, nie musisz martwić się o odpowiedni moment zakupu systemu. W takim przypadku im szybciej się zdecydujesz, tym szybciej uda Ci się zautomatyzować sprzedaż. Jeżeli jednak stawiasz na wyjazdy sezonowe, możesz oszczędzić sobie pracy, wdrażając system jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży. Dzięki temu zapisy będą się odbywały automatycznie, bez Twojego czynnego udziału.

Kiedy jest najlepszy moment na wdrożenie systemu do rezerwacji?
Przewiń na górę