Najczęściej zadawane pytania

1. Ile to kosztuje?

Korzystanie z systemu kosztuje 59 zł brutto miesięcznie. Dodatkowo, bramka płatności pobiera 1,8% od każdej rezerwacji opłaconej online.

2. Na jakiej zasadzie rozliczane jest korzystanie z systemu Skaleo?

Z pierwszym dniem każdego miesiąca wystawiana jest faktura, na której zapłatę jest 14 dni. Dokumenty można znaleźć w zakładce „faktury” po lewej stronie w panelu głównym .

3. Czy system ma jakieś limity rezerwacji?

System Skaleo nie ma żadnych limitów liczby rezerwacji.

4. Czy system Skaleo spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz RODO?

Skaleo spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Korzystanie z usług umożliwia protokół bezpieczeństwa SSL, a jego działanie jest zgodne z polskim prawem. Skaleo spełnia wymogi rozporządzenia RODO. Informacje na ten temat można znaleźć w Polityce Prywatności oraz w Regulaminie. Zgody prawne przetrzymywane są w szczegółach rezerwacji oraz w profilu klienta.

5. Dla kogo przeznaczony jest system Skaleo?

System przeznaczony jest dla organizatorów wyjazdów i szkoleń (biura podróży, stowarzyszenia, firmy szkoleniowe itp.). Ważne, żeby wyjazdy odbywały się w konkretnych terminach.

6. Jak długo trwa wdrażanie systemu?

Cała procedura zajmuje około 3-4 dni i odbywa się pod okiem specjalistów ze Skaleo.

7. Czy mogę liczyć na pomoc w konfiguracji i wdrożeniu systemu?

Zarówno na etapie wdrożenia jak i konfigurowania systemu pracownicy Skaleo są do dyspozycji klienta. Może on liczyć na wsparcie i staranne przeprowadzenie przez każdą procedurę w systemie.

Przewiń na górę