FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile to kosztuje?

Korzystanie z systemu kosztuje 59 zł brutto miesięcznie. Dodatkowo bramka płatności pobiera 1,8% od każdej rezerwacji opłaconej online.

 

2. Na jakiej zasadzie rozliczane jest korzystanie z systemu Skaleo?

Z pierwszym dniem każdego miesiąca wystawiana jest faktura, na której zapłatę masz 14 dni. Istotne dokumenty możesz też znaleźć w zakładce „faktury” po lewej stronie w panelu głównym.


3. Czy system ma jakieś limity rezerwacji?

System Skaleo nie ma żadnych limitów liczby rezerwacji, stąd korzystanie z niego nie jest niczym ograniczone. 


4. Czy system Skaleo spełnia wymogi bezpieczeństwa oraz RODO?

Skaleo spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Korzystanie z usług umożliwia protokół bezpieczeństwa SSL, a jego działanie jest zgodne z polskim prawem. Skaleo spełnia również wymogi rozporządzenia RODO. Informacje na ten temat można znaleźć w Polityce Prywatności oraz w Regulaminie. Dodatkowo zgody prawne przetrzymywane są w szczegółach rezerwacji oraz w profilu klienta.


5. Dla kogo przeznaczony jest system Skaleo?

System przeznaczony jest dla organizatorów wyjazdów i szkoleń (na przykład biura podróży i stowarzyszenia, a także firmy szkoleniowe itp.). Ważne, żeby wyjazdy odbywały się w konkretnych terminach.


6. Jak długo trwa wdrażanie systemu?

Cała procedura zajmuje około 3-4 dni i odbywa się pod okiem specjalistów ze Skaleo. Dalej możesz korzystać z systemu bez ograniczeń.


7. Czy mogę liczyć na pomoc w konfiguracji i wdrożeniu systemu?

Zarówno na etapie wdrożenia jak i konfigurowania systemu pracownicy Skaleo są do dyspozycji klienta. W związku z tym może on liczyć na wsparcie i staranne przeprowadzenie przez każdą procedurę w systemie.

 

tel: (+48) 572 195 794

email: biuro@skaleo.pl

ul. Rybałtów 12 /40
02-886 Warszawa

NIP: 9512501715