Jak wygląda obsługa Twojego biura podróży? Jeżeli nie zautomatyzowałeś jeszcze swojej pracy to najprawdopodobniej wygląda to tak:
1
Klient dzwoni/pisze do Ciebie maila lub korzysta z prostego formularza kontaktowego na Twojej stronie internetowej.
2
Wysyłasz mu ręcznie maila z danymi Twojego konta firmowego z prośbą o przelanie zaliczki.
3
Wypełniasz umowę z danymi klienta i wysyłasz mu ją z prośbą o podpisanie, zeskanowanie i odesłanie z powrotem.
4
Sprawdzasz codziennie konto bankowe i wysyłasz maile przypominające o wpłacie tym, którzy o tym zapomnieli.
5
Zaliczka przelana, uff!
6
Wysyłasz ręcznie pierwsze informacje przedwyjazdowe do klientów zapisanych na konkretne wyjazdy.
7
O nie, zbliża się 21 dzień miesiąca, czas podliczyć składki do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego.
8
Siedzisz cały dzień nad excelem i podliczasz składki. Przecież nie po to zakładałeś biuro podróży żeby się tym zajmować!
9
Zbliża się wyjazd, czas przypomnieć mailowo klientom o dopłatach.
10
Sprawdzasz codziennie konto bankowe i wysyłasz maile przypominające o dopłacie tym, którzy o tym zapomnieli.
Jeżeli tak mniej więcej wygląda Twoja praca jako właściciela lub pracownika biura podróży to koniecznie przeczytaj poniższy tekst:
Zautomatyzujemy wszystkie punkty z powyższej listy.
Dokładnie tak! Jak będzie wyglądał proces rezerwacji po wdrożeniu Skaleo, które trwa 5 minut?
1
Dodajesz wyjazdy w systemie oraz ustawiasz takie szczegóły jak informacje o wysokości składki do TFG, daty dopłat za wyjazd itp.
2
Dodajesz umowę, które będzie wypełniana przez system automatycznie (lub korzystasz z naszego szablonu) oraz uzupełniasz linki do regulaminów i warunków uczestnictwa na Twojej stronie internetowej.
3
Konfigurujesz skrzynkę e-mail, sms oraz bramkę płatności (wszystko trwa zaledwie 10 minut)
4
System automatycznie wgra listę wyjazdów do odpowiedniej zakładki na Twojej stronie internetowej.
5
Gotowe! Teraz tylko wystarczy zająć się marketingiem i sprzedażą – bieżąca obsługa klientów została w większości zautomatyzowana.
umów się na demo