Cztery rodzaje systemów usprawniających pracę w biurze podróży

Na przekór pandemii branża turystyczna wciąż się rozwija, a turyści mimo obostrzeń chętnie decydują się na wyjazdy lokalne i zagraniczne. Dlatego też ciągle pojawiają się nowe oferty rozwiązań ułatwiających pracę organizatorom turystyki. Dzięki systemom usprawniającym działanie biur zwiększa się efektywność obsługi klienta. Przekłada się to na łatwiejszy kontakt, sprawniejsze procesy rezerwacji oraz skuteczniejsze działania marketingowe. Poniżej prezentujemy zestawienie czterech rodzajów systemów ułatwiających pracę w biurze podróży.

1. Systemy do wysyłki e-mail dla biur podróży

Aplikacje służące do tworzenia mailingu to rozwiązanie doskonale usprawniające kontakt z klientem biura podróży. System do e-mail marketingu, taki jak Freshmail, MailChimp czy GetResponse, pozwala na łatwe i skuteczne prowadzenie kampanii marketingowych. Niewielu użytkowników wykorzystuje je jednak ponad standardową wysyłkę newslettera, a szkoda! Przecież takie aplikacje dysponują automatycznymi sekwencjami e-mail w zależności od zachowania klienta podczas otwierania wiadomości. Narzędzia te pozwalają też na łatwe targetowanie klientów (np. pod kątem płci lub wieku), a także prowadzenie dokładnych statystyk takich jak współczynnik wyświetleń czy interakcji.

2. System do wysyłki SMS dla biur podróży

System do wysyłki SMS to świetne narzędzie do organizacji konkretnego wyjazdu. Usprawnia pracę zarówno organizatora, jak i pilota dzięki szybkim wiadomościom wysyłanym do wybranej grupy osób. Zautomatyzowany kontakt z uczestnikiem wyjazdu pozwala na sprawną organizację i wygodne wysyłanie ważniejszych powiadomień. Wysyłkę można również zaplanować w czasie. Zalety systemu SMS to przede wszystkim gwarancja odczytania wiadomości przez klienta. Jest to także doskonała baza kontaktów, spełniająca wszystkie wymogi bezpieczeństwa i ochrony danych. Przykłady takich systemów to Smsapi, Serwersms czy Easycall.

3. System do automatyzacji reklam w social mediach​

Sprawnie prowadzone social media to obecnie gwarancja sukcesu marketingowego w branży turystycznej. Systemy do automatyzacji reklam automatycznie dostosowują reklamy i strony sponsorowane do wybranych grup docelowych, przy minimalnym nakładzie czasowym i finansowym organizatora. Posty trafiają do klientów z chirurgiczną precyzją. Aplikacje zapewniają pełną kontrolę nad określeniem kto, co i kiedy ma zobaczyć, a także na bieżąco raportują wyniki.

4. System do automatyzacji zapisów na wyjazdy.

Już najprostsza wtyczka do WordPressa pozwalająca klientowi zgłosić się na wyjazd, potrafi skutecznie ograniczyć liczbę maili wymienianych pomiędzy biurem podróży a potencjalnym klientem. Dla biur pracujących jako agenci większych touroperatorów stworzono rozbudowane i skomplikowane systemy takie jak MerlinX. System Skaleo jest dedykowany wszystkim, którzy organizują wyjazdy turystyczne, obozy, kolonie czy szkolenia. Mimo zaawansowanych technicznie rozwiązań korzystanie z systemu przez organizatorów jest proste i intuicyjne, a wykwalifikowani specjaliści Skaleo służą codzienną pomocą techniczną. O systemie możesz również poczytać tutaj.

Spodobał Ci się artykuł? Poniżej możesz przeczytać o 4 niestandardowych metodach na marketing w biurze podróży

 

tel: (+48) 572 195 794

email: biuro@skaleo.pl

ul. Rybałtów 12 /40
02-886 Warszawa

NIP: 9512501715