Konkurowanie ceną to tak naprawdę droga donikąd. Dlaczego? Produkt, który jest obudowany dobrą usługą, nie musi kusić klienta niską ceną. Wartość wyjazdu to nie tylko czas spędzony wakacjach, ale też przyjemny kontakt z klientami, magiczne wspomnienia, sympatyczni piloci czy nowe doświadczenia. Jeżeli oferujesz coś wspaniałego, niska cena przestaje być dominującym elementem decyzji klienta. Kolejną kwestią jest niekorzystny wizerunek Twojego biura, a konkretnie skojarzenie “tanie = byle jakie”. Klienci coraz częściej decydują się nie na najtańszy zakup, ale na ten o dobrym stosunku jakości do ceny. Zamiast obniżać cenę wyjazdu, możesz zdecydować się na inne kroki, na przykład akcje promocyjne, konkursy, czy dzień otwarty. To pozwoli zainteresowanym poznać jakość Twoich usług.
Jeżeli chcesz przeczytać, jakie jeszcze błędy popełniają biura podróży, zapraszamy do pobrania darmowego ebooka o 13 błędach popełnianych przez biura podróży 🙂