Lista trzech sposobów na ułatwienie życia pilotowi wycieczki

Pracujesz jako pilot wycieczek lub organizujesz wycieczki, które prowadzą piloci? Na pewno wiesz, jakie utrudnienia się z tym wiążą. Spóźnieni klienci, nieodebrane połączenia… Istnieje jednak kilka ciekawych rozwiązań, które mogą pomóc w sprawniejszym planowaniu wyjazdu i zdecydowanie ułatwić pracę każdemu pilotowi i organizatorowi.

Przygotowanie listy z eksportowanymi
danymi uczestników​

Wcześniejsze przygotowanie listy uczestników może niewątpliwie ułatwić pracę pilota. Lista zawiera wszystkie ważne informacje dotyczące uczestników, które można dowolnie filtrować i wyszukiwać w zależności od potrzeby. Opcja ta dostępna jest w Systemie Skaleo. Wystarczy zaznaczyć wybrany wyjazd, wybrać uczestników i nacisnąć przycisk “eksport”. Portal automatycznie eksportuje potrzebne dane do formatu .xls. Dane typu data urodzenia, numer telefonu czy uwagi uczestnika są zebrane w jednym miejscu, co pozwala na znacznie łatwiejszą pracę przy organizacji wycieczki.



Aplikacje do masowej wysyłki SMS​

Systemy takie jak SMSapi czy SerwerSMS to przydatne narzędzia pracy dla każdego opiekuna grupy. Pozwalają one na masową wysyłkę wiadomości SMS do wybranej grupy osób z niemal 100% gwarancją, że uczestnik wycieczki odczyta wiadomość. Ta pewność wynika z tego, że użytkownik smartfona odblokowuje go statystycznie 50 razy dziennie. Systemy do wysyłki SMS pozwalają dodatkowo na planowanie wysyłek o określonej godzinę, a także na wysyłkę MMS i wiadomości głosowych. Są również ciekawym rozwiązaniem marketingowym, ponieważ pozwalają na spersonalizowane grupowanie kontaktów i precyzyjne targetowanie kampanii SMSowej.

"Książka procedur" - czyli jak być przygotowanym na wszystko​

Każdy pilot musi być przygotowany na niespodzianki. Złamana noga, opóźnienie autokaru, zagubione dokumenty… Tego typu zdarzenia losowe przytrafiają się praktycznie na każdym wyjeździe, dlatego warto być na to wcześniej przygotowanym. Jednym ze sposobów na ułatwienie życia pilotowi jest przygotowanie listy najczęściej pojawiających się sytuacji i wypracowanie procedur, które krok po kroku opiszą postępowanie w danej sytuacji. Nie trzeba tego oczywiście przygotowywać w formie papierowej, ponieważ istnieje cała masa aplikacji mobilnych, w których możemy opisać problemy, pogrupować je, a następnie z łatwością odszukać w razie wystąpienia (nie)spodziewanej sytuacji kryzysowej.

tel: (+48) 572 195 794

email: biuro@skaleo.pl

ul. Rybałtów 12 /40
02-886 Warszawa

NIP: 9512501715